تعداد فالوورهای اینستاگرامی که برای کسب درآمد نیاز دارید؟
اگر تا به حال میپرسید که برای شروع درآمد واقعی به چه تعداد طرفدار نیاز دارید، پاسخ کوتاه «آنقدر که فکر میکنید زیاد نیست».
پنج راه برای کسب سود از اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام
پاسخ طولانی به عناصری بستگی دارد که از:
در چه جایگاه خاصی هستید و چقدر راحت می توانید آن را مستقیماً به یک دسته محصول متصل کنید (مد، غذا، جذابیت و تناسب اندام بر اساس هشتگ های اصلی اینستاگرام، جایگاه های محبوبی هستند).
طرفداران شما چقدر درگیر هستند (100 هزار دنبال کننده تقلبی در مجموع زیاد نخواهد بود).
کدام کانال های درآمد را بررسی می کنید.
طبیعتاً هر چه فالوورهای فعال بیشتری داشته باشید، بهتر است. نکات ما را در مورد نحوه جذب طرفداران بیشتر در اینستاگرام بررسی کنید.
در حالی که اینستاگرامرهای پیشرو هزاران دلار در هر پست به دست می آورند، حتی آنهایی که تعداد فالوورهای کوچک اما متشکل از 1000 نفر دارند، می توانند شروع به کسب درآمد کنند. پیام دایرکت ربات اینستاگرام
آیا می توانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟
بله، مطمئناً می توانید در اینستاگرام درآمدزایی کنید. تا زمانی که شرکت می تواند به صورت زیبایی و هنری برای عملکردهای بازاریابی بیان شود، می توانید از کاربران بی شمار اینستاگرام استفاده کنید. اکنون ممکن است فکر کنید: درست است، متوجه شدم که این امکان پذیر است، اما چگونه می توانم دقیقاً در اینستاگرام پول نقد داشته باشم؟
در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید در اینستاگرام پول نقد کنید:
1. پست های حمایت شده را منتشر کنید
بر اساس Social Toaster، بازاریابی اینفلوئنسر در حال افزایش است: 92٪ از افراد به توصیه های دهان به دهان اعتماد می کنند، 76٪ از مردم می گویند که به احتمال زیاد به مطالبی که توسط افراد معمولی به اشتراک گذاشته شده است تا برندها اعتماد دارند و 82٪ از مشتریان می گویند. قبل از خرید، می خواهید از دوستان خوب خود راهنمایی دریافت کنید.
2. در نهایت یک سفیر برند باشید
سفیر برند اینستاگرام
پستهای حمایتشده در اینستاگرام به خوبی کار میکنند، اما بسیاری از شرکتها مایلند روابط طولانیمدت با اینفلوئنسرها برقرار کنند، بنابراین به دنبال سفیران نام تجاری هستند که بتوانند به طور منظم یک شرکت را در یک نور مثبت تبلیغ کنند. ارسال دایرکت انبوه ایسنتاگرام
از آنجایی که اینستاگرام محبوبترین کانال برای اینفلوئنسر مارکتینگ است، بهترین مکان برای کاربران برای کشف برنامههای سفیر نام تجاری و همکاری با شرکتها برای تبلیغ اقلام خود در محله شما است.
3. پیوندهای وابسته را ارتقا دهید
بسیاری از شرکتها در صورت ارائه نتایج، آماده پرداخت هزینه برای ارتقا هستند. بنابراین، کشف برنامههای بازاریابی وابسته با کیفیت بالا که کمیسیونهای مکرر را ارائه میدهند، ساده است، اگر ارجاعکنندگان شما اشتراک پولی کسب کنند. وقتی به درستی انجام شود، پیوندهای وابسته می توانند پول زیادی به همراه داشته باشند. همانطور که از گزارش درآمد وبلاگ سپتامبر من می بینید، من 18133 دلار از برنامه های وابسته به دست آوردم.
برای انجام این کار، به ثبت نام با شرکت هایی مانند Shareasale، Clickbank، Awin و Impact نگاه کنید.
با توجه به اینکه اینستاگرام دارای یک پایگاه کاربری قوی از افراد درگیر است، بهترین مکان برای تبلیغ لینک های وابسته است.
آموزش بازاریابی وابسته
4. کالاهای فیزیکی و دیجیتالی را ارائه دهید
در چند سال گذشته، اینستاگرام در واقع به یک دستگاه فروش قدرتمند تبدیل شده است. با توجه به اینکه مردم از این شبکه برای یافتن و خرید محصولات استفاده میکنند، اینستاگرام عملکردهای خاص کسبوکار مانند پرداخت درون برنامهای، دکمه فروشگاه، برچسبهای محصول و استیکرهای قابل خرید را ارائه میکند تا روند خرید را سادهتر کند.
در حالی که نام های تجاری بزرگی مانند زارا و مایکل کورس از اینستاگرام برای افزایش فروش تجارت الکترونیک با پلتفرم هایی مانند Shopify استفاده می کنند، این پلت فرم مکان مناسبی برای افرادی است که می خواهند چیزی ارائه دهند. چه بخواهید کالاهای فیزیکی یا دیجیتالی بفروشید، می توانید از بیو اینستاگرام خود نهایت استفاده را ببرید.
5. ارائه خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی
واضح است که اینستاگرام ظرفیت فروش بالایی دارد، بنابراین نام های تجاری بیشتری می خواهند از این پلتفرم برای تبلیغ اقلام، اتصال به مخاطبان هدف و افزایش فروش استفاده کنند. بر اساس اینستاگرام بیزینس، بیش از 25 میلیون کسب و کار و 2 میلیون تبلیغ کننده در این پلت فرم هستند. پیام دایرکت ربات اینستاگرام
رقابت در حال افزایش است، بنابراین اگر برندها بخواهند سر و صدا را کاهش دهند به کمک متخصص نیاز دارند. به بیان ساده، خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی همچنان نیاز فوق العاده ای دارند.
6. زیرنویس برای کسب و کار بنویسید
روزهایی که فقط برندهای بزرگ میتوانستند برای بازاریابی اینستاگرام هزینه کنند، بسیار پشت سر ما هستند. امروزه، برندها در هر اندازه مایل به استفاده از این پلتفرم برای تبلیغ محصول یا خدمات خود هستند و 92 درصد از سازمانهای کوچک خود را آماده میکنند تا تلاش و زمان بیشتری را در بازاریابی رسانههای اجتماعی سرمایهگذاری کنند.
در حالی که برندهای بزرگ دارای کارکنان تولید محتوای داخلی عالی هستند، شرکت های کوچک به دنبال استعدادهای فریلنسری هستند تا هزینه های بازاریابی رسانه های اجتماعی را به حداقل برسانند. بنابراین، آنها معمولاً مایلند متخصصان تخیلی را بیابند که بتوانند برای خدمات خود توضیحاتی را بدون پرداخت هزینه زیاد بنویسند.
7. ماسک و فیلتر استوری های اینستاگرام بسازید
در سال 2016، زمانی که اینستاگرام مطالب کوتاه مدت اسنپ چت را کپی کرد و استوری های اینستاگرام را معرفی کرد، هیچ کس نمی توانست جذابیت پر رونق این قالب مادی را پیش بینی کند.
امروزه بیش از 500 میلیون نفر روزانه استوری اینستاگرام را تماشا یا ایجاد می کنند. با توجه به اینکه این نوع محتوا برای مدت زمان محدودی به راحتی در دسترس است، مردم بسیار درگیر هستند و به برندها شانس بیشتری برای جذب بازار هدف خود می دهد. پیام دایرکت ربات اینستاگرام
علاوه بر این، کسبوکارها ماسکها و فیلترهای استوری اینستاگرام را برای نشان دادن تخصص خود و تبلیغ محصولات خود توسعه میدهند. در حالی که برخی از کسب و کارها طراحان داخلی دارند که فیلترهایی را برای نام تجاری خود ایجاد می کنند، نام های تجاری دیگر مایلند با استعدادهایی که بر روی ماسک ها و فیلترهای اینستاگرام تمرکز می کنند، همکاری کنند.
چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
افراد مشهور در اینستاگرام درآمدهای هنگفتی به دست می آورند و اینفلوئنسرهای پردرآمد می توانند از 8400 دلار تا 1.2 میلیون دلار برای هر پست دریافت کنند. بدون شک درآمد شما به اعتبار شما بستگی دارد اگر شما یک رهبر دیدگاه باشید.
برای محاسبه درآمد تقریبی خود از یک وجود آنلاین از هر حساب اجتماعی، مانند حساب فیس بوک، لینکدین یا اینستاگرام، محاسبه نرخ تعامل بسیار مهم است. چرا؟ تعامل نشان میدهد که مخاطبان شما زنده هستند، بنابراین تعجبی ندارد که نرخها و هزینههای اینفلوئنسر تا حد زیادی به این معیار بستگی دارد.
خط پایین.
اینستاگرام یکی از سریعترین پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در حال رشد است که بیشترین تعامل را دارد، بنابراین اگر به درستی از آن استفاده کنید، به راحتی میتوانید از این پلتفرم پول نقد کنید. از پست های حمایت شده تا خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی، راه های تخیلی زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد. پیام دایرکت ربات اینستاگرام
در سال 2020، صرف زمان و تلاش زیاد در اینستاگرام سرمایه گذاری فوق العاده ای است که به کسب درآمد آنلاین کمک می کند. و اگر کسب درآمد از این پلتفرم برای شما یک فنجان چای است، هرگز دیر نیست که از حساب اینستاگرام خود بپرید و کسب درآمد کنید.
- ۰۰/۰۸/۲۶